12 Şubat 2008 Salı

DURUME GEL DURUMEEEE....

GECENLERDE ANNEM BIZE BAZLAMA YAPIP YOLLAMISTI. BIZIM BAZLAMA DEDIGIMIZ HERKESIN BILDIGI “LAVAS”.BENDE BUZLUGA ATMAKTANSA TAZECE DEGERLENDIRMEK ISTEDIM. DUSUNDUM NE YAPABILIRIM DIYE. ESIM ETI COK SEVDIGI CIN DURU YAPMAK GELDI AKLIMA. BUZLUKTAN BOLCA ET CIKARTIP KOLLARI SIVADIM…

MALZEMELER :

BAZLAMANIN ( LAVASIN ) TARIFINI ONCEDEN VERMISTIM
http://capankizimutfakta.blogspot.com/2008/02/tantuni.html

500 GRAM ET
2 SOGAN
2 SIVRI BIBER
2 DOMATES
1 KASIK SALCA
TUZ, BAHARAT

YAPILISI :

ETLERI KUSBASI DOGRAYIP TAVADA KAVURUYORUZ. SOGANI VE BIBERLERIDE DOGRAYIP ILAVE EDIYORUZ. BUNLARI BIR GUZEL KAVURDUKTAN SONRA KABUKLARI SOYULMUS KUP DOGRANMIS DOMATESLERIMIZI VE SALCAMIZI ILAVE EDIP BIRAZ DAHA KAVURUYORUZ. BEN BU ASAMADA AZ SU KOYUYORUM, SOSU OLSUN DIYE. TUZUNU VE BAHARTINIDE ILAVE EDIP ETLER PISINCE ALTINI KAPATIYORUZ. YENILECEGI ZAMAN BAZLAMA, YANI LAVASLARIN ARASINA BIRAZ KOYUP SARIYORUZ. BEN TEKRAR ACIP SARMA OLMASIN DIYE BOLCA YAPTIGIM SALATADANDA KOYDUM ARASINA. SONRADA OTURUP AFIYETLE YIYELIM…

3 yorum:

Fulya dedi ki...

Ne güzel olmuş valla.güzel düşünmüşsun.Herşeyin tazesi güzel oluyor.Eline sağlık.

Feyza Fidan dedi ki...

Çapankuzuuummm,
bu ne yahuu böyle, mahvoldum sayende..Ayy valla çok canım istedi..Enfes bir görüntü.Ellerine sağlık cancağızım..
Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

geldiiiiiiiiiiim, umarim bana da kalmistir, tüüüh yaaaa;(((( kacirdim mi bu nefis tadi yoksa??????
ellerine saglik canim, cok nefis göru¨nüyor.
hayirli cumalar, mutlu haftasonu tatili dileklerimle...

baharhabercisiyim.blogcu.com