23 Haziran 2008 Pazartesi

DIS BULGURU...

HAFTASONU ESIMIN BIR AKRABASININ KIZININ DIS BULGURU VARDI. DAHA ONCE DE BAHSETMITIM SAYFAMDA. 18 YIL SONRA BUYUK SEVINCLE GELEN BIR BEBEGIMIZ. RABBIM EN SONUNDA DUALARINI KABUL EDIP BIR EVLAT SAHIBI ETTI ONLARI. NUR TOPU GIBI MASALLAH, COK SAGLIKLI, SUAN 8 AYLIK. ISMIDE RABIA. DOGUMUNDA COK OZEL BIRSEY YAPMAK ISTEMISTIM. ILK SEKER HAMURLU PASTAMI RABIA ICIN YAPMISTIM. O ZAMANLAR BLOGCUDAYDIM VE ORDA YAYINLAMISTIM. GORMEYENLER ICIN BIRKEZ DAHA PASTAMI YAYINLIYORUM. SEVGILI UFUK ABLAMDAN ALMISTIM ORNEGINI. COK HOS BIR GORUNTUYDU. ONUNDA ELLERINE SAGLIK. BLOGCUDAKI SORUN NEDENIYLE PASTAMIN TARIFINE LINK VEREMIYORUM.
DIS BULGURUNDADA PASTA YAPMAMI ISTEDILER. BENDE DAHA ONCE YEDIKLERI, BLOGUMUN ILK YASINA YAPTIGIM KOLAY PASTA' DAN ISTEDILER BIZZAT. TADINI COK BEGENMISLERDI. BENDE GORUNTUSUNDE BIRAZ DEGISIKLIK YAPARAK O TARIFIMI BU HALE GETIRDIM.
KREMAMA PEMBE GIDA BOYASI KATIP UZERINE " DARISI YASINA INSALLAH" YAZDIM SIKMA TORBASI ILE. KALANIDA KENARLARINA SUS OLARAK SIKTIM.
KONFETTI SEKER VE YENILIR INCILERLE SUSLEDIM. COK BEGENDILER. ONLAR BOYLE GORUNTU BEKLEMIYORLARMIS. O GUN YEDIKLERININ AYNISINI BEKLIYORLARMIS. BEN AYNISINI YAPARMIYIM, ILLAKI KONSEPTE UYMALI DEGILMI AMA ???
ISTE BUDA SOFRAMIZ... BIRTEK BEN DEGILDIM ELI DOLU GELEN, SAOLSUN HERKEZ BIRSEYLER YAPIP GELMIS, NEDE OLSA COK OZEL BIR BEBEGIMIZ...
ALLAH SAGLIKLI OMUR VERSIN HERKESIN YAVRUSUNA. EVLAT HASRETI CEKEN BUTUN AILELEREDE ALLAH BU DUYGUYU TATTIRSIN INSALLAH....

8 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Minik rabiaya saglikli uzun ömürler dilerim,allah annesine babasina bagislasin.pastan cok güzel olmus eline saglik canim

pelince dedi ki...

Canım pasta harika olmuş,sofrada öyle...
Allah bebek isteyen herkese gönlündekini versin..

Sevgilerimle..

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM BENİM YORUMUN VE BİZLE BERABER ÜZÜNTÜMÜZÜ PAYLAŞTIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM RABBİM İNŞ. YENİ MELEK VE MELEKLER VERİR ONLARA AYRICA OGLUNADA UZUN ÖMÜRLER NASİP EDER İNŞ.
SOFRA HARİKA OLMUŞ HELE AMACI İSE SÜPER
RABİAYA RABBİM UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN SENİN PASTANDA BENCE EN GUZELİ OLMUŞ ELLERİNE SAGLIK ARKADAŞIM ALLAHA EMANET OLUN TÜM AİLEN İLE BERABER İNŞ.

zarpandit dedi ki...

sofra supermiş yahu:)
pastada her zamanki gibi senden oldugu belli:)
bu arada dunyanın neresinde olursan ol o drajeler gelir sen orasnı merka etme sadece hangi kargo şirketi onu de yapmış kadar olmasın yapmış olunsun:):)
e sanalda olsa arkadaslık cok güzeldir:)

Selma Alkan dedi ki...

hepsi birbirinden guzel gorunuyor..ne kadar guzel pastalar yapmissin oyle heleki minik Rabia icin cok guzel..hersey gonlunce olsun cok iyi kalpli birine benziyorsun ne biliyim icime oyle doguyor iste...optmm

keskinli dedi ki...

canim bizim burdada var böyle gelen bebekler rabbim anne ve babalarina bagislasin insallah rabiya bebeginde disleri sagliam olsun insallah darisi seninde dedigin gibi yasina
pastanda süper ellerine saglik

müzigi sormussun ya biraz gec oldu ama orda 2 tane play dügmesi var birisi automatik play yaziyor onlarin ikisinide isaretlemen lazim otomatik acilmasi icin bir dene öptüm balim sevgiler

antepası dedi ki...

Süper bir pasta.Eline sağlık.Bebeğide allah analı babalı büyüttün.Gelinliğini görürler inşallah:))

Jasminskager dedi ki...

Canim ellerine saglik cok guzel gorunuyor sofrada harika olmus hani.HOscakal.