7 Mayıs 2008 Çarşamba

SEHRIYE PILAVI...

KAC GUNDUR YENI TARIF EKLEYEMIYORUM, BILIYORUM HER GELISTE OGLUSUMUN RESMINI GORMEKTEN SIKILDINIZ :))) HATIRLAYACAKSINIZ, YAKLASIK 3 AY ONCE KAYINVALIDEM GELDI 3 AYLIGINA GEZMEYE VE HAFTAYA GIDIYOR. ZIYARETE GELENLER, HAZIRLIKLAR DERKEN BILGISAYARI ACMAYA ZAMANIM OLMUYOR. KUSURUMA BAKMAYIN LUTFEN. TARIFLERIM COK BIRIKTI, HAFTAYA INSALLAH TAM GAZ KARSINIZDA OLACAGIM. BEKLEYIN...
NERDEYSE HER YEMEGIN YANINDA PILAV MUTLAKA OLUR,YAKISIYORDA KERATA BILDIGIMIZ PIRINC VE BULGUR PILAVI DISINDA BIR COK PILAV CESITI VAR ASLINDA FAKAT ELIMIZ BIRINE ALISMIS OYLE GIDIYOR. BENDE UYANMAMIZ ICIN SEHRIYE PILAVI YAPMAK ISTEDIM. ISTE TARIFI…
MALZEMELER :

1 PAKET ARPA SEHRIYE
1 TABLET TAVUK BULYON
SU, TUZ

YAPILISI :

ASLINDA AYNI PIRINC PILAVI GIBI AMA KISACA GECIM. SEHRIYEYI SIVIYAGDA RENK ALANA KADAR KAVURUYORUZ. UZERINI GECECEK KADAR SU ILAVE EDIP BULYONU VE TUZU ILAVE EDIYORUZ. SU KAYNAYINCA ALTINI KAPATIP 10 DAKIKA PISIRIP ALTINI KAPATTIKTAN SONRA 10 DAKIKA DEMLENDIRIYORUZ, ISTE BU KADAR. GORUNTUSU PIRINC PILAVI GIBI AMA TADI BIR HARIKA, MUTLAKA DENEYIN.

6 yorum:

antepası dedi ki...

Ay ben bunu hep denemek istiyorum ama hadi bugün hadi yarın derken unutuldu.Bak gene aklıma getirdin.Bu sefer fırsat olurda denerim inşallah.Eline sağlık çok güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Hayatın Ressamı dedi ki...

yavrum ne tatlı o oğluş sıkılınırmı onu görmekten.
allah nazarlardan sakınsın.
bu pilavıda söz yapıcam çok severim ben erişteyi.
salatasıda oluyor biliyormusun tavuk etli filan.ondanda yapsana...

antepası dedi ki...

Hayırlı cumalar ve hafta sonları.

Disalce dedi ki...

normalde hep şehriyeli pirinç pilavının içinden şehriyeleri seçerim......

çok severim..bu pilav tam benlik olmuş....ellerine sağlık...

neffis görünüyor...