22 Mayıs 2009 Cuma

EBRU GUNDES LIVE IN CONCERT !!!


SONUNDA BEKLEDIGIM O BUYUK GUN GELDI :))) YARIN BU SAATLERDE GUZELLER GUZELI EBRU GUNDES'LE COSUYOR OLACAGIM. SAHSEN PEK SEVDIGIM SOYLENEMEZ. SAHSEN DERKEN TANIMIYORUM TABIKI :))) AMA KARAKTER OLARAK DEMEK ISTIYORUM. BIRAZ BURNU HAVALARDA BIRISI KENDISI AMMMAAAAAAA... HEM KENDI HEMDE SESI BIR "HARIKA" KIMSE KUSURUMA BAKMASIN. BELKI BAZILARINIZ DER " AMAAAAN O KADAR MAKJAZI BENDE YAPSAM BENDE GUZEL OLURUM " AMA BUTUN UNLULER AYNI AMA HEPSI ONUN KADAR GUZEL OLAMIYORLAR MAAAAAAAALESEF ! HELE SESI ESSIZ BENCE. ESIMDE EBRUNUN HAYRANI. BIZ EVLENDIK EVLENELI AH BI EBRU GELSEDE GITSEK DERDIK, RABBIM DUALARIMIZI KABUL ETTI SONUNDA :)) EN ON SIRALARDAN ALDIM BILETLERIMIZI. GITMISKEN TAM GIDERIM BEN. VERDIGIM PARAYA DEGECEK UMARIM. TAM 112 GAYME SAYDIM VALLAA BILAA !! IKI KISIYE. YARINDAN SONRA ANLATIRIM SIZE DEGIP DEGMEDIGINI, AMA BEN EMIN OLMASAM O PARAYI VERMEZDIM ZATEN. GIDELIMDE HEM GOZUMUZ ACILSIN HEMDE KULAKLARIMIZIN PASI SILINSIN. BUGUNDE BIR HABER DUYDUM, HATTA EBRU GUNDESIN SITESINE GIRIP ASLININ OLUP OLMADIGINI BAKTI VE NE YAZIKKI DOGRUYMUS. EBRU GUNDES KOLUNU KIRMIS ARKADASLAR :(( ASANSOR FOBISINDEN DOLAYI OTELDEKI ODASINA MERDIVENDEN INIP CIKTIGINDA DUSMUS VE KOLUNU KIRMIS. DUYDUGUMDA "EYVAH, KONSER IPTAL" DEDIM. ALLAHA SUKUR IPTAL OLMAMIS, KOLU ASKIDA CIKACAKMIS KONSERE. CANIM BENIM, GECMIS OLSUN SANA....YARIN YANINDAYIM INSALLAH :)))
RESIMLERE BAKINDA GOZUNUZ GONLUNUZ ACILSIN :))))) SARKISI GIBI "HARIKA" BIR KADIN...



Acımı görür gibiyim ben aslında
Sen acılara bile gülemiyorsun
Bir gece evde otur kendi adına
Durduğun yeri bile göremiyorsun

Aklım sende kalıyor gözden uzak olunca
Omuzunda uyusam bütün ömrüm boyunca
Kaderime ağladım, tükendi genç çağlarım
Bırak eskisi gibi olalım

Allah özelini, güzelini yazsın alnıma
Onu bulduğumda mutluluktan gelde ağlama
Sonu çabuk olur, umut olur hiç korkmayasın
Çünkü varlığınla, yokluğunla sen harikasın

1 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

çapankızım tabi sen seversen güzeldir iyidir.ama ben ne kendisini güzel bulurum ne müzik tarzını beğenirim.hele o erkek çocuğu efelik konuşmaları delirtiyor beni.
neyse sana keyifli zamanlar diliyorum canım.