9 Şubat 2009 Pazartesi

KAYISI TATLISI...


KURBAN BAYRAMINDA BI BUYUGUMUZUN EVINE BAYRAMLASMAYA GITTIGIMIZDE YEDIGIM BE ORACIKTA BAYILDIGIM :))) BIR PRATIK TATLININ TARIFINI PAYLASACAGIM SIZINLE. O KADAR LEZZETLIYDIKI KESINLIKLE BENIMDE DENEMEM SARTTI. VE TABIKI YAPTIM :)) MUHTESEM OLDU, EVIMDEDE BOLCA KURU KAYISI VARDI, NE YAPACAGIMI DUSUNURKEN HARIKA BIR TARIF BULDUM, SIZINLE PAYLASIYORUM SIMDI...

MALZEMELER :
1 TABAK DOLUSU KURU KAYISI
2 KASIK TEREYAGI
1 BARDAK PEKMEZ
1 BARDAK KIRILMIS CEVIZ

YAPILISI :
KURU KAYISILARI KAYNAR SUYA KOYUP OCAKTA 10 DAKIKA KADAR HASLIYORUZ. HASLANAN KAYISILARI SUZUN. BIR TAVANIN ICINE TEREYAGINI KOYUP ERITIN, KAYISILARI UZERINE KOYUN, AZAR AZAR PEKMEZ ILAVE EDEREK 10-15 DAKIKA KADAR KISIK ATESTE DEVAMLI KARISTIRARAK KAVURUN.
ALTINI KAPATIP SERVIS TABAGINA ALIN, UZERINE CEVIZ SERPIP ISTER SICAK ISTER SOGUK OLARAK YIYIN. BEN SOGUK SEVIYORUM. SAHANE BIR TEREYAGI AROMALI BIR KAYISI TATLISI, TEREYAGI SEVENLER MUTLAKA DENESIN…

AFIYET OLSUN...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar da nefis olmuş.İlk fırsatta deneyeceğim.Paylaşımın için teşekkürler.Ben de beklerim.Sevgiler...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

hımm kuru kayısıya bayılırım mutlaka deneyeceğim.
sevgiler,

Hayatın Ressamı dedi ki...

ben sadece kuru kaysıyı yemeyi seviyorum.o tatlını koyduğun tabaktan arıyorum yana yana heryerde.oradan mı aldım tr'denmi?çok şık bir tabah ben hayaletmiştim.gerçektete varmış demekki*görünce istediğim bu dedim.

Jasminskager dedi ki...

Canim ya tahmin edebiliyorum harika olmustur eminim.Canim ne oldu bana hic ugramaz oldun kusmuyuz .

nisanur dedi ki...

merhaba canim tariflerin cok guzel devamini beklerim.cokunuda denedim hepside cok guzel oldu

Adsız dedi ki...

canim benim tesekkur ederim evet hemseriyiz zaten capankizi basligi cekti beni anlamini bildigim icin seninde yozgatli oldugunu anladim sayfani gelip dolasiyorum yazilarini cok samimi buluyorum haa unutmadan sarikayaliyim ben biliyormusun bilmiyorum ben candiri biliyorum gitmedim ama duydum goruyorum hemseri olan blogcu ve blogstopculari hevesleniyorudum bende hemserimi bulmusum kacirirmiyim sevgiler bu arada bu tarifi mutlaka deniycemm cok guzel olmus eline saglik uzattim dimi hadi ben kactimmmm

www.renklitatlar.blogcu.com

HÜLYA dedi ki...

ümrancım ellerine sağlık tatlım. hem patik hem leziz bir tarif olmuş..
afiyet şeker olsun canım sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık ümrancım..lezzetli görünüyor..sevgiler

Jasminskager dedi ki...

CANIM SENI MIMLEDIM HABERIN OLSUN.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım bende bir ödülün var..gelir misin?:))

ASLI dedi ki...

Canım bloğunu ödüllendirdim ...Bloğuma gelip alabilirsin ödülünü muck

Adsız dedi ki...

bende halamda yemiştim bunu ama tarifini almaya fırsatım olmamıştı iyiki verdin tatlım ellerine saglık .
arkadaşlar mutlaka deneyin derim harika bir lezzet ...
*****
ayrıca;
Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN!
SEVGİLİLER GUNUN KUTLU OLSUN...
SEVGİLER
SEVİL

TAZE NANE dedi ki...

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sizsiz olmaz!
Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sizsizken bile sizinle olabilmektir...
Bu sevgililer gününde yanınızda değilim belki ama özlemim sevgim hep sizinle............

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canım seni mimledim siteme uğrarmışın. bu tarifi rahmetli babaannem yapardı.ellerine sağlık kuru eriklede denemeni tavsiye ederim oda harika olur. sevgiler alkım

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

canım ellerine sağlık...çokgüzel olmuş kayısı tATlın...oğluşunuda öpüyorum...karaböcek dediğinde kızlarım aklıma geldi...çünkü onları bende öyle seviyorum...karaböceklerim...