14 Kasım 2008 Cuma

KABAK BOREGI...

BENIM ESIM KABAK PEK SEVMEZ O YUZDENDE YEMEGINI FAZLA YAPAMIYORUM. BU SEFERDE BOREGINI DENEYIM, BAKALIM ONDA TADINI ALACAK MI DEDIM. IYI BIR DENEME OLDU CUNKU BIR KAC DILIM YEDIKTEN SONRA KABAK BOREGI DEDIGIMDE HIC BELLI DEGIL DEDI. BENDE AYNEN KABAK TADINI FARKETMEDIM. SIZIN AILEDEDE KABAK YEMEYEN VARSA VEYA AKSINE BENIM GIBI COK SEVIYORSANIZ BIRDE BUNU DENEYIN. ISTE TARIFI…

BU BOREGIMDE SEVGILI KARABIBERINMUTFAGINA GITSIN. ARKADASIMA KOLAYLIKLAR DILIYORUM.29. P.D.C.S. ETKINLIGININ SON IKI GUNU ARKADASLAR ELINIZI CABUK TUTUN, YOLLAYIN MAMALARINIZI ARKADASIMA.....

MALZEMELER :
3 YUFKA
2 KABAK
1 BARDAK UFALANMIS BEYAZ PEYNIR
1 TUTAM MAYDONOZ
TUZ

SOSU ICIN :

3 YUMURTA

1 CAY BARDAGI SIVIYAGI

UZERINE :

BOL SUSAM

YAPILISI :
KABAKLARI YIKAYIP RENDELEYIN, AZ SIVIYAGDA SOTELEYIN VE BIRAZ SOGUTUN.

DAHA SONRA ICINE PEYNIR, MAYDONOZ VE TUZ ILAVE EDIP KARISTIRIN.YUFKALARIN BIRINI TEZGAHA SER. YUMURTA VE SIVIYAGINI CIRPIP YUFKANIN UZERINE BIRAZ SUR, SOS 3 YUFKAYADA YETMELI. HARCI 3 ESIT PARCAYA AYIRIP BIR PARCASINI YUFKANIN UZERINE SERP. BIR UCUNDAN BASLAYARAK RULO YAP VE YAGLANMIS TEPSININ ORTASINDAN DOLAMAYA BASLA.DIGER YUFKALARADA AYNI ISLEMI UYGULA VE TEPSIDEKI BOREGIN ETRAFINA DOLA, YANI TEK PARCA BOREK OLACAK. AMA SOSTAN BIRAZDA BOREGIN USTUNE AYIRMAYI UNUTMA. KALAN SOSU UZERINE SURUP BOL SUSAM SERP. ONCEDEN ISITILMIS 180 DERECELIK FIRINDA NAR GIBI KIZARANA KADAR PISIR.

AFIYET OLSUN

7 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Börek harika ama ne kadar güzel fotoğraflamışsın öyle her aşamayı.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
Hayırlı cumalar ve iyi haftasonları.

Hayatın Ressamı dedi ki...

hımmm bu börek gerçekten çok güzel gözüküyor.kabak hem lezzetli hem çok sağlıklı ellerine sağlık bende bunu yapıp yayınlıcam görürsün.

elma şekeri dedi ki...

enfes görünüyor ellerinize saglik....

keskinli dedi ki...

canim kabak sevmeyen eslere böyle yedirir bizim marifetli hanimlarimiz iste :)) ellerine saglik bacim enisteyede afiyet olsun mutlu hafta sonlari

HÜLYA dedi ki...

değişik ve çok gzüel bir börek.. ellerine sağlık canım harika görünüyor.

sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık enfes olmuş

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım ne güzel bir börek tarifi bu, hem çok değişik hemde çok besleyici..Ellerine sağlık , öpüyorum çok..