23 Ağustos 2009 Pazar

BUNALIM....



NEDEN OLDU, NIYE OLDU BENDE TAM BILMIYORUM AMA DUN SON IS GUNUMDE RAHATSIZLANDIM. ORUCUN HENUZ IKINCI GUNU OLMASIYLA ZATEN SABAHTAN BERI BASIMDA SAAT GECTIKCE COGALAN BIR AGRI VARDI. OGLENDEN SONRA BUNA BIRDE BUNALMA VE TERLEME EKLENDI. ASLINDA BASTA O KADAR KOTULENECEGIMI TAHMIN ETMEMISTIM. RAMAZANIN ILK GUNLERI VE YARIN OKULLARIN ACILMASI SEBEBIYLE OLAN FECI BIR KALABALIGIN SEBEBI ZANNETMISTIM HISSETIKLERIMI. OYLE OLMADIGINI DAHA SONRA ANLADIM.

SAAT 6'DA ISIM BITECEKTI FAKAT BEN ZOR SER 5 BUCUGA KADAR DAYANABILDIM, AMA ONUDA NASIL BECERDIM KENDIM BILE BILMIYORUM. KASAMA GELEN HER MUSTERININ "IYIMISINIZ? BEMBEYAZ OLMUSSUNUZ ' CUMLESI BEYNIME CAKILMSITI. EN SONUNDA KASAMI KAPATIP ICERI GIRDIM. DAHA SONRA IS ARKADASIM GELIP DURUMUMU IYI GORMEYINCE DIGERLERINE HABER VERDI. COK FENA NEFES DARLIGI CEKIYODUM. 3 KERE UST USTE ASIRI NEFES DARLIGI GECIRDIM.BIRAZ KENDIM GELEBILMEM ICIN SU ICIRDILER ORUCUMUDA BOZDUM HALIYLE. TITREMEKTEN SANIRIM AYAKLARIMLA ELLERIMI UZUN BIR SURE HISSETMEDIM. POSETLE NEFES ALMAMI KOLAYLASTIRDILAR. AMA DAHA SONRA YINE DARALINCA DISARI CIKMAKMAK ISTEDIM. AYAKLARIMA BASAMADIGIMDAN IKI KISININ KOLLARI ARASINDA KENDIMI DISARDA BULDUM. BASIMIN AGRISI, MIDEMIN BULANTISI, ELLERIMIN TITREMESI, BASIMIN DONMESI NEFES DARLIGI CEKMEM DERKEN YASAYABILECEGIM EN ZOR GUNLERIMDEN BIRINI YASADIM DUN. EN SONUNDA BOSTA OLSA MIDEMIN BULANTISINI ISTIFRA EDEREK AZALTTIM. O BENI BI NEBZE RAHATLATTI. ESIMI ARADILAR, O GELDI BIDE BASAGRISI HAPIMDAN GETIRDI. AKSI GIBI HER ZAMAN CANTAMDA OLAN HAP ORUCUM DIYE CIKARTILMISTI AMA ARTIK ORUCTADA TASICAM BU GIBI DURUMLAR ICIN. GELDIGINDE ONUDA BOS MIDEME ICIRMEDILER DOZAJI COK YUKSEK OLDUGUNDAN. LAFI UZATMAYIM

SONUNDA ESIM BENI ALDI EVE GOTURDU. EVDE ZOR SER BIR PARCA EKMEK YIYIP HAPIMI CITIM. USTUMU BASIMIDA CIKARTIP VURDUM KAFAYI YATTIM. 1 SAAT SONRA UYANDIGIMDA O YASADIKLARIMDAN ESER YOKTU. O HAPIN BANA FAYDASINI ANLAYIN ISTE. ONSUZ BEN OLUYUM YANI. 1 SAAT UYUMAM BANA 1 GUN GIBI GELDI. HAPINDA ETKISI COK TABIKI. KALKTIM IFTAR SAATI YAKLASMISTI ESIMLE YEMEK YAPTIK. ONDANDA PEK YEDIGIM SOYLENEMEZ. IFTARDAN SONRADA CAMASIR YIKADIM, MUTFAKTA BIRSURU IS YAPTIM. 1 SEPET DOLUSU UTUMU YAPTIM. DAHADA ISDAHIM VARDI YANI :) SAAT GEC OLMASA DAHA TEMIZLIK YAPASIM VARDI.

YANI BENIM CUMARTESIM BOYLE GECTI ARKADASLAR. SIZINLE PAYLASMAK ISTEDIM. BUGUNDE NIYETLENDIM. BASIMIN BIRAZ DONMESI HARICINDE PEK BI SORUN YOK SIMDILIK. BASIM AGRIMASINDA HER AGRIYA, HER ACIYA DAYANABILIRIM. DAYANAMAYACAGIM TEK AGRI BAS AGRISIDIR. YARINDA DOKTORA GIDIP OLANLARI ANLATACAGIM BAKALAIM NE DICEK UYUZ DOKTOR. PEK BI ISE YARAYACAGINI ZANNETMIYORUM AMA ABLAM GIT BI ANLAT DEDI. BUYUK SOZU DINLEYELIM BAKALIM. DEVAM EDIP ETMEYECEGIM HENUZ BELLI DEGIL AMA SIMDILIK TUTMAKTA KARARLIYIM. HEMEN PES EDECEK BI YAPIM YOKTUR COK SUKUR, CUNKU ORUC TUTABILMEK GERCEKTEN COK GUZEL BISEY. BEN COK HUZURLU OLUYORUM. INSALLAH SORUNLARIM DEVAM ETMEZ, ZATEN 2 HAFTA EVDEYIM, KOLAYCA TUTARIM UMARIM.

BU UZUN YAZIMI OKUYAN HERKEZE TESEKKUR EDIYORUM. RABBIM HEPIMIZE HAYIRLI RAMAZANLAR GECIRMEYI NASIP ETSIN. SAGLIKLA INSALLAH.....

12 yorum:

Aysen dedi ki...

Gecmis olsun. Nefes daralmaniz ve titremeleriniz, ayaklarinizi hissetmemeniz bana panik atak gecirdiginizi dusunduruyor. Ayni seyler bana da cok heycanlandigim, sinirlendigim veya uzuldugum zaman oluyor, sanki kendi kendimi okumus gibi oldum yazdiginizi okurken :)

arzu dedi ki...

rabbim acil şifalar versin
kız yoksa metine kardeş mi geliyo :))

zeyna dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun üzüldüm derdi veren dermanıda veriri rabbim bu mübarek ayda şifa versin inşallah ve tuttuğun oruçları kabul etsin...sevgiler...

fatma dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN AYNI BENDE SİZİN GİBİ OLUYORUM DOKTOR STRESTEN DİYİYOR BANA HİÇ BİR HAP FAYDA ETMİYOR HAYIRLI RAMAZANLAR

müjde dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım.Bu Ramazan kimseye yaramadı.Annemin de vücudu susuzluktan perişan oldu.Böbrek taşlarıyla uğraşıyor.Rabbim güç,kuvvet,sağlık versin cümlesine.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canim...cok cok gecmis olsun yazini okurken ben bile sana birsey oldu diye korktum
aman dikkatli ol ve hapini da cantandan birdaha cikarma:))
tekrar gecmis olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

hilalinmutfagi dedi ki...

Gecmis olsun,insallah birdaha olmaz doktorda birsey cikmaz,kendine iyi bak,sevgiler,
Hayirli Ramazanlar

semra_ergul dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN TESADÜFEN OKUDUM SANIRIM MİGRENİNİZ VAR BENDEDE OLUYOR İLK GÜNLER MERAK ETTİM AYNI DERTTEN MUZDARİP OLARAK İLACINIZIN ADI NEDİR?

yildiz dedi ki...

Önce saglik,güzel dinimizde saglikli kisilerin oruc tutmasini
emretmis.Allah´in bize emaneten verdigi bedeni iyi kullanmamiz lazim.Sagligin yerinde oldugunda tutarsin,ya da kefaretini ödersin.
Cok gecmis olsun canim.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim cok cok gecmis olsun rabbim bir daha yasatmasin bende saglik problemleri cektigim icin gayet iyi anliyorum neyse hayirli ramazanlar canisi

Baharcicegi dedi ki...

cok gecmis olsun,orucun ilk günlerinde cogu böyle oluyor,Allah kolayliklar versin oruc tutan calisan bütün müslüman kardeslerimize
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhabalar,öncelikle gecmis olsun diyorum.Sonrada koyun can derdinde kasap et derdinde demezseniz eger esarbinizi cok begendigimi söylemek istiyorum.Aslinda begenmek ne kelime bayildim.Bende siyah gri esarp tutkusu var bu yaz izinde bes tane aldim bunuda görsem kesin alirdim.Bide cok güzel baglamissiniz ben böyle baglayinca boynum gözüküyor diye esim pek hoslanmiyor.Ama sizin gözükmüyor.Buraya bayram kutlamasi yazinizi okuduktan sonra geldigim icin su an iyi oldugunuzu biliyorum.Tekrar gecmis olsun.Fatma