27 Temmuz 2009 Pazartesi

BUGUN BENIM DOGUMGUNUM...



NE MUTLUKI BANA BIR YAS DAHA YASLANDIM. HERKEZ YASLANIGINA UZULURKEN BEN TAM TERSINE SEVINIYORUM. YASIYOR OLABILMEK BENCE COK GUZEL, O NEDENLEDE BUGUN HIC UZGUN DEGIL TAM TERSINA COK MUTLUYUM.

25 YASIMA BASTIM BUGUN. O KADAR GUZEL BI YASTAYIMKI SUAN, DILERIM HAYATTA YAPMAK ISTEDIGIM HERSEYI BU GUZEL VE YENI YASIMDA YAPMA FIRSATI BULURUM.
YENI YAS DEMEK YENI HAYALLER DEMEK BENIM ICIN. HER YASGUNUMDE KENDIMCE DILEDIGIM DILEKLER VARDIR. DILERIM RABBIM HEPSINI GERCEKLESTIRIR.

HAYATTA EN COK ISTEDIGIM SEY SAGLIKLI VE COK MUTLU OLMAK. PARA PUL MAL MULK HEPSI YALAN, GERCEK OLAN SADECE SAGLIK VE MUTLULUK.

DOGUMGUNUMU BIZ CUMARTESI GUNU KUTLADIK. ANCAK FOTOGRAF MAKINAM BENDE OLMADIGI ICIN RESIMLERI YEGENIM CEKTI AMA BANA HENUZ ULASTIRMADI. O YUZDEN SIZINLE PASTAMI VE DIGER TARIFLERIMI PAYLASAMIYORUM. RESIMLER ELIME ULASIR ULASMAZ SIZINLE PAYLASACAGIM. EN KISA SUREDE GORUSMEK DILEGIYLE....

6 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim nice yaslar olsun daha cok gencsin tabi balım hele bir otuza yaklaş bak aa yaşlanıyorum diyeceksin
tabiki en önemlisi yasamak nefes alıyor olmak ama yine ne bileyim ben dgum gunumde bak bir yıl daha bitti yaşlanıyorum derimmm
rabbim sana kalbindekini versin istediklerini versin yavrunla eşinle bir ömür boyu yasamak nasip etsin

alkım dedi ki...

canım nice mutlu yıllara sevgiler

hilalinmutfagi dedi ki...

Canim dogum gunun kutlu olsun,nice mutlu yillara ailenle beraber.Insallah nice 25 50 senelere.SEVGILER

keskinli dedi ki...

canim dogum günün kutlu olsun nice senelere insallah 95 hatta 105 yasina kadar yasarsin rabbim tüm sevdiklerinle birlikte hayirli uzun ömür versin sevgiler öptüm

Arzu Tekin dedi ki...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MUTLU OL SENELERCE !!!!

RABBİM HAYIRLI UĞUURLU İBADETLİ SAĞLIKLI SIHHATLİ HUZURLU MUTLU EŞİN VE ÇOCUKLARINLA UZUUUUUN ÖMÜRLER VERSİN SANA (AMİN)

Azide Hobi dedi ki...

Selamlar , internette dolasirken dogum günlerine bakiyordum , tesadüfen sizi gördüm bende 27.07 liyim . Bir Aslan olarak gecmis dogum gününüz hayirli olsun diyorum ;))

islerinizde kolayliklar diliyorum

Selamlar