29 Ağustos 2008 Cuma

UCUYORUM ARKADASLAAAAAAAAAAAAAAAAR......



BU GORDUGUNUZ KARELER YARINKI GIDECEGIM PARKIN RESIMLERI. RAMAZAN ONCESI HAVAYI GUZEL BULMUSKEN BIR KACAMAK YAPALIM DEDIK. BUTUN KIZLAR TOPLANDIK, YARIN GIDIYORUZ NASIPSE. BUNLAR NETTEN BULDUGUM RESIMLER DONUSTE ETKINLIKTEN SONRA BENIM CEKTIGIM RESIMLEI YAYINLAYACAGIM. DAHA ONCEDE COK GITTIM AMA KORKUMDAN PEK BIRSEYE BINEMEDIM, BU SEFER KARARIMI VERDIM CESARETIMI YENIP TEPE TAKLA HERSEYE BINECEM :))) ALLAH BENI KORUSUN AMIIIIIIIIIIIIIIIIN.... ADRENALINI BOZUK BIR ARKADASLA GIDINCE BINMEK ZORUNDA KALACAGIM DESEM DAHA DOGRU OLUR SANIRIM. BEN GEZERKEN SIZDE ETKINLIGIMIZIN SON 2 GUNUNDE BANA TARIF YOLLAYIN OLURMU. BYEEEEE ANACIM....

7 yorum:

Adsız dedi ki...

thats amazing story.

Adsız dedi ki...

yeah! its much better,

NzlGl dedi ki...

sevgili çapan kızı

hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri de bu tip parklardır. Çocuklar küçükken her hafta sonu onları götürürdük. Eşim bizi bekler ben çocuklarla beraber her türlüsüne binerdim. Hatta en son bindiğim ve gerçekten çok korktuğum bir bölümde tam 12 tane ayetel-kürsi okuduğumu biliyorum:))

Bence sende öyle yapmalısın
çok iyi düşünmüşsünüz hele kızlar grubu olması harika

size iyi eğlenceler bol adrenalinler diliyorum tüm arkadaşlarınızada selamlar

sevgilerimle

Bu arada 30 Ağustos Zafer Bayramınızı ve başlayacak olan ramazanınızı kutlarım
bol

neslihan erzincan özgür dedi ki...

iyi eğlenceler,çok keyifli görünüyor.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim ne guzel imrendim inanki ben bu yazdan birsey anlamadim.Ne tatile gidebildik ne de bu rada fazla gezebildik.Ilk defa boyle bir yaz gecirdim.Senin adina sevindim benim yerimede gez canim.Bu arada eski gunlerime geri donuyorum galiba.Bloguma bir ugra tatlim.Hoscakal.Ben tuba nami deger jasmin.Oglumun bilgisayarindan girdim beceremedim.jasmininpastalari.blogspot.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

allah hepimize ramazanı layığıyla geçirmeyi nasib etsin..hayrılı ramazanlar canım

ASLI dedi ki...

Çok merak ettim park fotoğraflarını bekliyorum canım öperim :D