16 Mart 2009 Pazartesi

MISIR EKMEGI...


KARADENIZLILER BILIRLER BU EKMEGI, BEN KARADENIZLI OLMASAMDA ABLAMIN ESI SAMSUNLU. BU TARIFIDE ABLAMDAN OGRENDIM. ESIMDE COK SEVDIGI ICIN COK YAPARIM. BENDE COK SEVIYORUM, KRAKER YERINE YIYORUM BEN :))) INANILMAZ PRATIK BIR TARIF KESINLIKLE DENEYIN...

MALZEMELER :

1 BARDAK MISIR UNU
1 KASIK NORMAL UN
1 KASIK SIVIYAGI
TUZ, SU

YAPILISI :

MISIR UNUNU NORMAL UNU SIVIYAGINI VE TUZU KARISTIR. COK AZ SU KATARAK YAPISKAN KIVAMA GELENE KADAR YOGUR. TEFLON TAVAYA BASTIRARAK YAY.

KISIK ATESTE ARKALI ONLU PISIR.
MIS GIBI KOKUSU EVINIZE YAYILACAKTIR. BIR YIYEN PISMAN BIRDE YEMEYEN :))))

AFIYET OLSUN...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok leziz görünüyor canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım kokusu bile geldi burnuma. Balık yanında çok güzel gider, denemek lazım.

HÜLYA dedi ki...

aaah aaah sen bide bunu odun ateşinde pişirde tadına bak... enfeees . ee bir karadenizli olarak en favori ekmeklerimdendir.. afiyet şeker olsun canım