15 Eylül 2009 Salı

KADIR GECENIZ MUBAREK OLSUN...

2 yorum:

nebahat dedi ki...

s.a canim kadir gecen mubarek olsun.....nice daha kadir gecelerine cikarmak nasip eylesin...Dogru yoldan,dinden,fazileten,iyiliklerden,sadakatan ayirmasin yarabbim cumlemizi....."Kim erdemine inanarak ve sevabını umarak Kadir Gecesini ihya ederse Allah onun bütün geçmiş günahlarını bağışlar" HADİS ....Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

capankizimutfakta dedi ki...

merhaba almanyadan makbule hanim, bana birkac tane yorum yazmisiniz, tesekur ederim. beni takip etmenize cok sevindim. sizden yorum felan esirgedigimi zannetmeyin. ilk basta sizin siteniz var zannedip uzun bir sure sitenizi aradim ama bulamadim. o yuzden simdi burdan cevap yaziyorum. bende tanismak isterim tabiki. sizin siteniz yokmu?