30 Ocak 2009 Cuma

TRUFFLE TARIFIMLE GELDIM...


EVEEEEEEEEET, ARTIK GELDIM BURDAYIM ARKADASLAR. BILDIGINIZ GIBI BAZI SORUNLARDAN DOLAYI BIRAZ UZAK KALDIM SIZLERDEN. KISISEL PROBLEMLERIM, METININ KAYBOLMASI VE ESIMIN GECIRDIGI IS KAZASI DERKEN BIR SURE YOK OLDUM. KENDIMI BIRAZ TOPARLADIM SAYILIR, KARA BULUTLAR UZERIMIZDEN GITTIMI BILMIYORUM AMA NE OLURSA OLSUN HAYAT DEVAM ETMEK ZORUNDA. SIZLERDEN UZAK KALDIGIM ICIN KENDIME COK KIZDIM SON ZAMANLAR VE TOPARLANIP ESKI HIZIMA DONMEK ISTEDIM. BU ARADA BENI YORUMLARIYLA DESTEKLEYEN CANNNNLARIMA CCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK TESEKKUR EDIYORUM. O YORUMLARINIZ OLMASA, ZIYARETLERINIZ , DESTEGINIZ OLMASA BEN ZOR DONERDIM :)) YUZUM GULUYOR BIRAZ, DAHADA COK GULECEK INSALLAH. SIMDI LAFI FAZLA UZATMICAM, BILIYORUM TARIFLERIME HASRET KALDINIZ :)))) OY YERIM BEN SIZI YA... HATIRLARSANIZ KURBAN BAYRAMINDA SIZLERE TRUFFLE IKRAM ETMISTIM... TARIFINI VEREMEMISTIM, ONUNLA BASLAMAK ISTEDIM. BENIM BU OLCUMDEN 100 TRUFFLE CIKTI, SIZ ONA GORE OLCUYU AZALTIN.ISTE O GUZEL TRUFFLE TARIFIM...

MALZEMELER :
ARTMIS KEK ( 1 TUM KEK KULLANDIM BEN )
800 ML KREMA ( YANI 4 KUTU )
800 GRAM CIKOLATA
2 PAKET VANILYA SEKERI
1 BARDAK HINDISTAN CEVIZI
KAVRULMUS FINDIK

YAPILISI :
KREMAYI TENCEREYE AL VE ISIT, KAYNAMADAN ALTINI KAPAT VE CIKOLATALARI ICINE KIR VE ERIYENE KADAR KARISTIR. VANILYA SEKERINIDE ILAVE ET. KREMAYI BIRAZ ILITTIKTAN SONRA KEKI UFALA, HINDISTAN CEVIZINI ICINE DOK, KREMAYIDA AZAR AZAR ELINLE YOGURARAK DOK. TUM KREMAYI HOPPADANAK DOKMA, CUNKU OLCULU OLDUGU HALDE KREMA COK GELEBILIYOR. HAMUR AKICI OLMICAK SEKILDE, ELDE YUVARLAYABILECEK KIVAMA GELDIGINDE KREMA EKLEMEYI BIRAK. BU KARISIMI 1 GECE DOLAPTA BEKLET. SOBNRA SUSLEMEK ISTEDIGIN MALZEMELERI AYRI AYRI KASELERE KOY, HAMURDAN CEVIZ KADAR PARCALAR KOPART, ORTASINA BIR TANE FINDIK KOY VE YUVARLA, BULAMAK ISTEDIGIN MALZEMELERIN ICINE AT VE KASEYI TRUFFLE HERTARAFI BULANANA KADAR ELINDE SAG SOL CEVIR. YAVASCA ELINLE ALIP SERVIS YAPACAGIN SEKILDE KOY. BENIM RENKLI TRUFFLE KAGIT KALIPLARIM VAR, ONLARA KOYDUM. 25'ER TANE TRUFFLE ALIP PASTA KUTULARINA KOYDUM VE BAYRAMLASMAYA GITTIGIMIZ BUYUKLERIMIZE GOTURDUM.
ILK ONCE GORUNTUYE HAYRAN KALDILAR, KIMISI PASTANE ACMAMI ISTEDI :)) KIMISI BENIM YAPTIGIMA INANAMADI, TADINADA BAYILDILAR. SIZE BIR ONERIM VAR, BEN YAPARKEN YEDIM ILIKTI COK BEGENMISTIM, DAHA SONRA BAYRAM GUNU YEDIGIMDE SOGUKLARDI CUNKU DOLAPTA DURMASI GEREKIYOR, INANIN O YEDIGIMDE BAYILDIM, BENI YERDEN ZOR TOPLADILAR :))) TANI BENIM TAVSIYEM SOGUK YIYINIZ :)))))

AFIYET OLSUN...

22 Ocak 2009 Perşembe

MUTLU OLMAK ISTIYORUM....



BASIMIZDA KARA BULUTLAR DOLASIYOR...
NOLUR YOKLUGUMU MAZUR GORUN...
SUAN AYRINTILARI YAZAMICAM, EN KISA ZAMANDA BURDAYIM.
SIZLERDEN ARTIK UTANIYORUM....
:((((

17 Ocak 2009 Cumartesi

SUPRIZ KURABIYE...



YUREGIMDE DEGERLERI KAT KAT OLAN ARKADASLARIM....
BIR ONCEKI YAZIMDA OGLUMUN KAYBOLMASINI SIZINLE PAYLASMISTIM. SIZDE BENIMLE KORKUMU, ENDISEMI PAYLASTINIZ, SIZLERE COK AMA GERCEKTEN COK TESEKKUR EDIYORUM. BIR COK ARKADASIM YORUM BIRAKMIS, UZUNTULERINI VE GUZEL DILEKLERINI PAYLASMIS, SAOLUN CANLARIM BENIM. RABBIM KIMSEYE UZUNTUDEN GOZYASI DOKTURMESIN...

GECTIGIMIZ PAZAR GUNU BIZIM BURANIN CAMISINDE FILISTIN ICIN BIR KERMES DUZENLENDI, HEM PARA TOPLANDI HEMDE YIYECEKLER YAPILIP SATILDI. O KADAR COK YIYECEK FELAN VARDIKI NE ALACAGIMIZA SASTIK. BIZ TURK INSANI NE KADAR DUYARLI VE ELI BOLUZ DEGIL MI??? HEM MADDI YARDIMLARIMIZI YAPTIK HEMDE KENDI YAPTIKLARIMIZI GERI SATIN ALDIK, ALLAH KABUL ETSIN VE TUM YARDIMLAR YERINE ULASIR INSALLAH... BU KURABIYELERIDE BEN KERMES ICIN YAPTIM. TAM 90 ADET, 2 BUCUK KILO OLDU. 500 GRAM TARTIP KUTULARA KOYDUM, KUTUSU 7,- EURO, TANESIDE 0,50 EURO'YA SATILDI. HATTA ABLAM HEMEN 1 KUTUSUNU ALDI :))
BU KURABIYE TARIFI SEVGILI ZEHRA50'YE AIT. BEN ONDAN KOPYA CEKTIM, OYUZDEN SIZIDE TARIFI ALMANIZ ICIN ORAYA ISINLIYORUM BUYRUN ....

BEN TARIFI VERMSEMDE ASAMA RESIMLERINI PAYLASMAK ISTEDIM.
BUNLAR HAMURDAN YAPTIGIM BEZELER...

BUNLARDA HAMURUN SAYISINDA YAPTIGIM IC HARCTAN TOPLAR...

BUDA FIRINDAN YENI CIKMIS HALLERI...


AFIYET OLSUN...

15 Ocak 2009 Perşembe

OMRUMDEN 20 YIL EKSILDI...



BILIYORUM KEBABLARI GORMEKTEN ARTIK BOOO OLDUNUZ. BEN BILE RAHATSIZLIK DUYDUM YANI AMA BASIMA NELER GELDI NE SIZ SORUN NEDE BEN SOYLEYIM DICEM AMA SIZIN SORACAGINIZ KESIN :)) BENIMDE ANLATACAGIM ONDANDA KESIN :)) GULUYORUM AGLANACAK HALIME. BILDIGINIZ GIBI BEN CALISAN BIR ANNEYIM VE BENIM OGLUM HOLLANDALI BAKICIYA GIDIYORDU, DU DIYORUM CUNKU ARTIK GITMIYOR, SEBEBINE GELINCE. SOK OLACAKSINIZ BELKI, OGLUMUN BAKICILARI OKULDAN DIGER COCUKLARI ALMAYA GITTIKLERINDE OKULUN BAHCESINDE CENEYE DALMIS OLMALILARKI OGLUMU KAYBETMISLER. OGLUM AYNI GUN BULUNDA HEMEN BELIRTIMDE YAZININ SONUNA KADAR MERAKLA BEKLEMEYIN. ANNE KIZ BAKIYORLAR COCUKLARA, ANNESI ZANNETMIS METIN KIZININ YANINDA, KIZI ZANNETMIS METIN ANNESININ YANINDA. BU OLACAK ISMI ARKADASLAR, ZANNETMEYLE OLURMU YA??? YARIM SAAT ARAMISLAR DEDIKLERINE GORE BULAMAMISLAR, BENDE TAM OGLE YEMEGINDEYKEN TELEFONUM CALDI, BAKICI ARIYORDU HEMEN SUPELENDIM ZATEN. BANA NE DESE BEGENIRSINIZ? KORKMA AMA METINI KAYBETTIK !!! BIR SURE KENDIME GELEMEDIM, DUYDUKLARIMA INANMAK ISTEMIYORDUM, BENIM OGLUM KAYIP OLMAZDI... SUNA YAZARKEN BILE HALA TUYLERIM TIKEN TIKEN OLUYOR, HALA OLAYIN ETKISINDEN KURTULABILMIS DEGILIM. ARTIK HERKEZE ANLATMAKTAN YORULDUM, ANLATIRKENDE COK ETKILENIYORUM HALEN. BEN HEMEN ISI BIRAKIP ORAYA GITTIM, DELI DIVANEYDIM SANKI, NASIL ARABAYI KULLANDIM, ORAYA NASIL VARDIM HIC BILMIYORUM. BANA DIYORKI MANYAK KADIN, BURDA TANIDIGINIZ BIRI OTURUYORMU, METIN BELKI ONLARA GITMISTIR DIYE. SACMALAMA DEDIM, BAHSETTIGIN COCUK IKI BUCUK YASINDA DEDIM. KENDINI AKLICAKLAR GUYA. AAAAAAHHH, HALA SINIRLERIM HOP HOP HOPLUYOR... COK AYRINTILI ANLATMICAM, SIKILMAYIN DIYE. POLISLERE HABER VERMISLER. METINI KAYBOLDUGU YERDEN 3 SOKAK OTEDE BIR TURK KADIN BULMUS, KAPISININ ONUNDE. NE HIKMETKI KADININ KOCASI BIZIM BURDA POLISMIS, DUYMUSTUM ONLARI AMA SAHSEN TANIMIYORUM. HEMEN KOCASINI ARAMIS, POLISLEREDE KAYIP BILGISI VERILINCE ONUN METIN OLDUGUNU ANLAMIS OLMAMILARKI POLIS BAKICIYI ARAYIP COCUK BULUNDU BU ADRESTE, GIDIP ALABILIRSINIZ DEMIS. ARKADASLAR, BULUNDU HABERINI ALDIGIM AN YEMIN EDIYORUM SIZE BIR SURE NEFES ALAMADIM, ONUNDEN KAYBOLDUGU OKULDAYDIM, OGRETMENLER BENI HEMEN OTURTUP SU VERDILER, BIR AN OGLUMU GOREMEDEN OLUCEM ZANNETTIM HAKATTEN. UZUN LAFIN KISASI, OGLUM SAG SALIM ELIME GECTI, BENI ILK GORDUGUNDE 'METIN AGLADI' DEDI, O SOZUNU HALA UNUTAMIYORUM. BAKICIDAN CIKARTTIM, HATTA YASAL ISLEM BASLATMAK UZEREYIM. SIKAYETTE BULUNDUK. SURUM SURUM SURUNDURECEM ONLARI. SUAN ANNEMLER BAKIYOR. HAKSIZMIYIM, OMRUMDEN 20 YIL GITMIS DEGIL MI ????

9 Ocak 2009 Cuma

SIS KEBAB...



BIR SUREDIR BILGISAYARIMDAKI SORUNDAN DOLAYI TARIF EKLEYEMIYORDUM. SIZLERDEN TEKRAR OZUR DILIYORUM CANLARIM. SORUN TAM COZULMUS OLMASADA BILGISAYARIMA GIRIP ISLERIMI YAPABILIYORUM. BILGISAYAR ASLINDA COK IYI BIRSEY AMA BIR OKADARDA HASSAS. UFAK BIR SARSINTIDA HEMEN ALABORA OLUYOR, SANKI GEMI :))) HERNEYSE SUKUR KAVUSTURANAAAAA....
GELIR GELMEZ SIZE SOYLE GUZEL BIR SIS KEBAB YAPIM DEDIM, UMARIM BEGENIRSINIZ...


MALZEMELER :
300 GRAM KIYMA
1 YUMURTA
1 RENDELENMIS SOGAN
TUZ, KARABIBER
ALDIGI KADAR GALETA UNU VEYA EKMEK ICI

YAPILISI :
GALETA UNU HARIC TUM MALZEMEYI KATIN, AZAR AZAR ELMEK ICI ILAVE EDIP KIVAMA GELENE DEK YOGURUN. COP SISLERIN UZERINE BIRAZ KIYMA HARCI ALIP KOFTE SIKAR GIBI SIKIN.



HAZRILANAN BU SISLERI ARASINA YAGLI KAGIT SERILMIS TOST MAKINASINDA PISIRIN. BEN BU SEKILDE YAPIYORUM TAMAMEN YAGSIZ, SIZ KENDINIZE GORE FARKLI SEKILDE PISIREBILIRSINIZ. YANINADA BOL SALATA VE MIS GIBI YOGURT…


AFIYET OLSUN...

6 Ocak 2009 Salı

FILISTINDEKI KARDESLERIMIZE SAHIP CIKALIM...



NE SOYLEYECEGIMI BILMIYORUM. UZUNTUMU, ISYANIMI VE KIZGINLIGIMI HANGI KELIMELERLE IFADE EDEYIM BILMIYORUM. SON BIR HAFTADIR FILISTINDEKI YASANAN BU HAIN SALDIRININ KARSISINDA SESSIZDE KALAMAZDIM. HABER SEYREDEMIYORUM, SEYRETMEK ISTEMIYORUM DAHA DOGRUSU, YUREGIM DAYANMIYOR GORUNTULERE. BELKIDE YANLIS YAPIYORUM, BELKIDE TAM AKSINE SEYREDIP ALLAHA NE KADAR COK SUKRETMEMIZ GEREKTIGINI ANLAMAMIZ LAZIM. BIZ GECE RAHAT UYURKEN ONLAR KULAKLARI SAGIR EDEN BOMBA SESLERININ ARASINDAN BIZLERE YARDIM CIGLIKLARINI DUYURMAYA CALISIYORLAR. BIZ DUYUYORMUYUZ ACEBA ??? YOKSA DUYMAMAZLIKTANMI GELIYORUZ ??? KARDESLERIMIZ ORDA KOLLARI ARASINDA HERTARAFLARI PARCALANMIS AILELERININ ARKASINDAN AGLARKEN BIZ HARIL HARIL YANAN KALORIFERLI EVLERIMIZDE BES CAYI DUZENLIYORUZ, SIMSICAK YORGANIMIZIN ALTINDA GECENIN DERIN SESSIZLIGINE DALIYORUZ. BIZ HERGUNE GUZEL UYANIRKEN ONLAR YARININ HAYALINI BILE YAPAMIYORLAR. ONLARDA BIZIM GIBI OLABILIRLER, ONLARDA BIZIM HAYAT SARTLARIMIZA SAHIP OLABILIRLER, AMA ONLARIN BU HALE GELEBILMELERI ICIN BIZIM ARTIK AYAGA KALKMAMIZ LAZIM, "DURUN, ONLAR YALNIZ DEGIL, BIZDE VARIZ" DEMEMIZ LAZIM...
SIMDI SIZE YALVARIYORUM, SAYISINI BILMEDIGIMIZ KADAR COK YARDIM DERNEKLERI VAR, BUGUNDE ET PISIRMEYELIM, MAKARNA PISIRIN, BU HAFTADA COCUKLARIMIZA BIRSEY ALMAYALIM, BUNLARDAN ARTA KALANLARI BIR AYARA TOPLAYIP GUVENILIR YARDIM KURULUSLARINA VERIP KAN GOLUNDEKI KARDESLERIMIZE BIR NEBZEDE OLSA YARDIM EDELIM. COCUKLARIMIZIN GUZEL GUNLERINI GORMEMIZ ADINA, GECMIZLERIMIZ RUHU ADINA BUNU, BASIMIZIN GOZUMUZUN SADAKASI ICIN BUNU YAPALIM LUTFEN.EN AZINDAN ICINMIZDE ALLAH KORKUSU VAR, OBUR DUNYADA BUNUN HESABINDAN KURTULMAK ICIN BUNU YAPALIM...
HAYDI SIMDI FILISTINDEKI KARDESLERIMIZI BU KAN GOLUNDEN KURTARALIM...

LANET OLSUN,SIZIN YANMISTA OLSA BAYRAKLARINIZI YAYINLAMAKTAN UTANIYORUM...



ALAKASIZ NOT : ARKADASLAR, BILGISAYARIM FECI DURUMDA, SIZE O YUZDEN BAYADIR YAZI YAZAMIYORUM. BUGUNDE COK ZOR ACILDI. BILGISAYARIM FABRIKA AYARLARINA DONMESI LAZIM. KISA BIR SURELIGINE SIZDEN IZIN ISTIYORUM, NOLUR KUSURUMA BAKMAYIN...

1 Ocak 2009 Perşembe

IYI SENELER...



GELECEGI OLUSTURACAK HER YENI GUNUN BIR ONCEKI GUNUNUZDEN DAHA GUZEL,ISTEKLERINIZE UYGUN VE SIZI DAHA MUTLU ETMESI DILEGIYLE, MUTLU VE SAGLIKLI YILLAR...