23 Aralık 2009 Çarşamba

TATIL...


CANIMCIKLARIM... DAHA ONCEDE BAHSETTIGIM GIBI ISVICREYE GIDIYORUZ. INANIN COK ISTERDIM BU HABERI YAZARKEN BIDE TARIF EKLEYIM AMA VALLAHA MISAFIRIM GELECEK ONLARI BEKLERKEN YAZIYORUM BU YAZIYI. ZIL CALDI CALACAK. KISA KESMEM GEREKIYOR. COK YOGUN GUNLERIN ARDINDAN BU TATIL IYI GELECEK INSALLAH. HEPINIZE GUZEL BIR YILBASI AKSAMI DILIYORUM. ISVICREDEN YAZMAYA CALISACAGIM AMA SOZ VERMIYORUM, OLURDA YAZAMAZSAM MAHCUP OLMAYIM SIZ CANLARIMA. 2010 YILI DILERIM HEPIMIZIN ICIN GUZEL, MUTLU VE SAGLIKLI GECER. SIMDIDEN MUTLU YILLAR...

OPUYORUM SIZLERI.. YENI YILDA GORUSMEK DILEGIYLE...

3 yorum:

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

KARDEŞLİĞİN DOĞDUĞU,SEVGILERIN BIRLEŞTIĞİ,BELKI DURGUN,BELKI YOGUN YINEDEMUTLU,YINEDE UMUTLU,YINEDE

Adsız dedi ki...

mrb capan kizi ben senin siki takipcilerindenim cok aydinlik sicak sevgi dolu bi yuzun var insan sana bakinca ister istez gulumsyor simdiye kadar hic yorum birakmadim sanirim ama seni cok severek takip ediyorum oglunda cok tatli maallah size
ha unutmadan sizin kruasant seklindeki pogcanizida her daim yapiyorum haria oluyorlar cok tesekkur ederim paylasimlarin icin sevgiler

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

merhaba oğlunu allah bağışlasın