19 Eylül 2009 Cumartesi

KAYSERILI MAKBULE...

GUZEL HEMSERIM, BENI YANLIS ANLADIN. BEN SENIN YORUMLARINA CEVAP YAZDIM CANIM. YAZILARIMIN YORUM KISMINI ARASTIRIRSAN GORURSUN. OYLE SITEMLI YORUM YAZMANADA COK UZULDUM ACIKCASI. BEN BU BLOGU ARKADAS EDINIP, BIRLIKTE BISEYLER PAYLASMAK ICIN ACTIM. 2 SENEDIR BUNUN ICIN UGRASIYORUM. DEMEKKI YORUMUMU OKUMAMISSIN. BENDE O UZUCU YORUMUNDAN SONRA SAYFAMA YAZI EKLEME GEREGI DUYDUM, BELKI BUNU OKUYUNCA HAKKIMDA BASKA DUSUNURSUN. BEN SENIN SITEN OLDUGUNU ZANNEDIP COK ARASTIRDIM, BULAMAYINCADA YORUM SAYFAMA OKUMAN ICIN YORUM YAZDIM. OKURSUN DIYE DUSUNDUM AMA OKUMAMISSIN BELLI. TEKRAR BEKLIYORUM YORUMUNU CANIM, TANISMAYI BENDE ISTIYORUM, GERCEKTEN...

BIRDE NOT VEREYIM, YORUM YAZDIGIN ZAMAN GERI CEVABINI OKUMAK ICIN YINE AYNI YERE, YORUMLARA GIRMENI TAVSIYE EDERIM. OPTUM, BEKLIYORUM...

12 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

bayramin mubarek olsun,burma baklavadan aldim bir dilim eline saglik

hilalinmutfagi dedi ki...

Bayramin mubarek olsun canim,sevdiklerinle guzel bir bayram gecirmen dilegiyle

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

Bir damla ümit serpilsin yüreğine, bir damla mutluluk dolsun günlerine , binbir duan kabül ve Bayramın Kutlu Olsun

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim. Tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım mübarek ramazan bayramın kutlu olsun.
Çok öpüyorum seni..

TAZE NANE dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir.
Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği,
bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

TAZE NANE dedi ki...

Canım bazen banada böyle şeyler oluyor. Site sahibiyse hiç üşenmeyip gidip bloguna yazıyorum sorusunun cevabını.
Bazende bloguma yazıyorum gidemiyorum ziyaretine.
İnsanlar başka türlü anlayabiliyor.
Ama sitesi yoksa nereye yazıcaksın zaten.

makbule tez dedi ki...

meraba caniminici demek istiyorum ama ben bu internetin uustasi olmadigim icin bazen iyi arastiamiyorum,,,ve gercekten cevabina cok sevindimmm,,ama senin tariflerini takipten de vazgecmemistim derken dun yazin okudum ve nasil sevindim bilemezsinnn,,,,benim sitem yok ama msn im var oraya bakiyodum cvp yazarsan diye ama sitene kocaman yazmissin canim sagol..dun misafirlerimede tanittim seni onlarda adresini aldilar benim gibi resimli tariflerine hasta oldular insallahseni actigin pastanede gormek istiyyoruz hepimiz...

makbule tez dedi ki...

ben cvplarini okuyabilecegim yeri buldum canim ozur dilerim yargisiz infaz yaptigim icin...utandim simdi ama bu arad baklavan harika gorunuyor ...seninle konusabilecegimiz bi iletisim onerin varmi mesela telefon,msn,facebook,,,gibi cunki senden ogrencegim cok sey var alibaaaaaaa...

Adsız dedi ki...

ben makbule...teseekkur ederim canim bende yanlis ladgim icin ozur dilerim ama sevindim cvbina ama bu aralar sinirim bozuk ama anlaticam yakinda canim...

Adsız dedi ki...

ben özürr dilrim canim yanlis dusuncelerim icin...ama sende cvp alamadim sandim ve simdi utandim cvbin icin tesekkurler en yakin zamanda gorusmek dilegiyle....makbule

jasmininpastalari dedi ki...

CANIM BENIM GECMIS BAYRAMIN MUBAREK OLSUN.