13 Eylül 2009 Pazar

DUALARIM KABUL OLDU...


BILDIGINIZ GIBI FIRINIM BOZULMUSTU BIR SURE ONCE. BU ARALAR SIKISIK OLDUGUMUZDAN FIRIN ALMAYA BIRAZ ERTELEMISTIK. IYIKIDE ERTELEMISIZ :) BEN HER GUN BIR UMUTLE DUGMELERI AKLIMA GELDIKCE CEVIRIP BAKIYODUM BELKI TEKRAR CALISIR DIYE. TABIKI DUALARIMIDA EKSIK ETMIYORDUM. DUN AKSAM YINE DENERKEN BIRDEN ACILDI. NASIL SEVINDIM NASIL MUTLU OLDUM ANLATAMA. HAVALARA ZIPLANDIM VALLAHI. HEM MASRAFTAN KURTULDUGUMUZ ICIN HEMDE TEKRAR FIRINIMA KAVUSTUGUM ICIN. KAC GUNDUR KENDIMI YARIM HISSEDIYORDUM, ARTIK TAM BIR EV HANIMINA DONUS YAPTIM. COK MUTLUYUM ARKDASLAR :))) HEMEN IS BASINA....

6 yorum:

Acemi Şef dedi ki...

Gözünaydın tatlım. Nasıl da heves dolmuşsundur şimdi. Merakla bekliyorum neler çıkacak.
Öptüm,
Esra

Adsız dedi ki...

bilmiyorum okudunuzmu ben makbule sizinle tanismayi isterdim tariflerini uyguuyorum cok guzeller ve pratikler kayserili hemserim gadasini aldigim benden bi cvb esirgemezsiniz diye dusunuyorum almanyadan makbule

Adsız dedi ki...

eh hemserim askolsun bana bi sms cvp yazmadin ben kayserili makbule almanyadan

Adsız dedi ki...

ha bu arada ben adresimide yazayim mstez@hotmail.de tanismayi cok isterim kayerili topragim....aynen benimde senin gibi 3 yasinda oglum var mustafa sahin ve o da cars hastasi...

hilalinmutfagi dedi ki...

GUL BAHCESINE GIRENLER GUL OLMASADA GUL KOKARLAR, KAINATIN EN GUZEL GULUNUN KOKUSU UZERINIZDE OLSUN.KADIR GECENIZ MUBAREK OLSUN.

Adsız dedi ki...

anlasildiki sen sadece kendi anlattiklarini insalara okutmayi ama sevenlerinle msjlasmamayi tercih edenlerdensin bende hemserim cvp yazar demistim ama galiba yanlis dusunmusum ben kayserili makbule