16 Temmuz 2009 Perşembe

YALNIZLIK...VE METIN...


PAZARTESI GUNU ESIMI yolcu ettim turkiyeye :))
BU SENE BEN GITMEDIM BIZ OGLUSUMLA BURALI OLDUK, ESIMDE COK GITMEK ISTEDI ONU YOLLADIK. ASLINDA ILK BASTA DUSUNCESI GUZELDI. 4 HAFTA BOYUNCA AZIK DERDIM OLMAYACAKTI :)) AMMMMA OZLEMINI HIC AKLIMA GETIRMEMISTIM. BEN OZLEM FOBISI VAR ZANNEDERSEM. EVLENDIGIMIZIN 3. AYINDA BIZ ESIMLE VIZE ISLERI YUZUNDEN 8 AY AYRI KALDIK. GALIBA BU FOBIM ORDAN KAYNAKLANIYOR. SUAN NASIL OZLEDIGIMI ANLATAMAM. BEN ASLINDA 2 HAFTA GITMESINI ISTEMISTIM, EN AZINDAN DAHA CABUK GELIP GECERDI AMA O GITMISKEN ISE YARASIN DEDI VE 4 HAFTALIGINA ALDI BILETINI. SIMDI O KAYSERIDE...

BENDE ORDA OLMAK ISTIYORUM.
KAYSERIDE OLMAK ISTIYORUM, SIVAS CADDESINDE GEZMEK ISTIYORUM.
ELMACIOGLUNDA CATLAYANA KADAR ISKENDER YEMEK ISTIYORUM.
KALENIN ONUNDEKI SIMITCIDEN SIMIT ALMAK,YERALTI CARSISINDA SERINCE ALISVERIS YAPMAK ISTIYORUM. BESTEPELER...FUAR...
en cokta esimin yaninda olmak istiyorum.....

ALLAHIM BIRAN ONCE GECSIN GUNLER, SOYLE CABUK CABUK GECIVERSINLER.
11 agustosu sabirsizlikla bekliyorum.
ESIMIN GIDIS SEBEBIYLE BIRAZ KENDIMI CEKTIM, ONU COK OZLUYORUM, O YUZDEN TARIF MARIF VEREMEDIM ARKADASLAR. BENI MAZUR GORUN. KENDIMI BIRAZ ALISTIRINCE VERECEM TARIF.


BIRDE DIP NOT : BUGUN 16 TEMMUZ VE KARABOCEGIMIN DOGUMGUNU...
BILDIGINIZ GIBI DOGUMGUNUNU IZIN SEBEBIYLE 3 HAFTA ERKEN KUTLAMISTIK. ASIL DOGUM GUNU BUGUN. BENIM ASKIM CANIMIN ICI BUGUN TAM 3 YASINDA.
RABBIM ONA VE BIZLERE UZUN VE SAGLIKLI OMUR NASIP ETSIN INSALLAH. DAHA NICE GUZEL GUNLERIMIZI VE ANILARIMIZI SIZINLE PAYLASMAK DILEGIYLE...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

nebahat
selam metinin dogum gunu kutlu olsun canim nice daha guzel senelere..oglunu ALLAH sana ve esine bagislasin....
Beyaz bir guvercin goderiyorum sana.Kanatlarinda mutluluk,yureginde sevgi ve sevkat karbeyaz tuylerinde umut.Gagasinda dogum gunun kulu olsun METIN diliyorum..Iyiki dogdun

zeyna dedi ki...

Sayfamda takibimdesin bir uğrayıp geçmiş olsun diyeyim dedim:)Canım Allah kavuştursun sağ salim biran önce inşallah sağlıkla ve oğluna hayırlı uzun ömürler versin rabbim maşallah çok tatlı allah nazardan esirgesin...sevgilerimi yolluyorum

KİZHATCE dedi ki...

allah kavuştursun,hayırlısıyla buluşursunuz inş.oğluşunda çok tatlı,allah bağışlasın,uzun ve sağlıklı bir ömür sürün sizlerle birlikte inş.sevgiler....

sihirli eller dedi ki...

ahh canım bilirim o özlemeyi bende .eşimden ayrı zaman geçireyim birbirimizi özleyelim diye tatile gideyim diye çatlarım gidincede gubuşumu özledim diye 2. günün sonunda ağlarım.su gibi geçer zaman inşallah.
metine hayırlı ömürler diliyorum.

TAZE NANE dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı,
bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim seninle kaderimiz ortak ya benim esimde bu sene yalniz gitti
ben ikizlerle yalnizim günler gecmek bilmiyor üstelik yarimnde evlilik yildönümüz ve ilk defa ayri gecirecegiz neyse hayirlisiyla dönerler insallah esim suan sivas caddesinde geziyormus sonrada yer altina carsiya inecekmis bende dedim benim yerimede gez diye neyse benim cenem düstü senide benide rabbim bir an önce kavustursun öptüm oglusunuda saglikli hayirli nice yaslar uzun ömür dilerimm

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım benim rabbim eşine sag salim bir an önce kavuştursun allahım kimseyi ayırmasın hele sen gibi eşine cok yakışan birini asla ayırmasın allahım kalbindeki versin sana tatlım üzme tatlı canını hepsi gececektir sık dişini balım allaha emanet ol karaböceginde dogum gununu kutluyorum nice yaşlar olsun inş.
sevgiler

dönmezçağlar dedi ki...

arkadaşım eşten ayrılmanın ne kadar zor olduğunu bende biliyorum.bende doğumum için memlekete gidecektim ama eşimin izni sınırlıydı ve eşim beni önce götürüp dönecekti sonra kendisi doğum olunca gelecekti ben onu bile tahammül edemedim hertürlü zorluğu göze alarak doğuma 10 gün kala 12 saatlik yola eşimle beraber gittik. yolda doğurma riskine rağmen... allah ayırmasın