6 Nisan 2009 Pazartesi

GUZEL ARKADASLAR = GUZEL YORUMLAR





RESIMLERI ANLATACAGIM AMA ILK ONCE HEPINIZE COK TESEKKUR EDERIM, CIKOLATADAN YAPTIGIM RESIMLE ILGILI YAPTIGINIZ GUZEL YORUMLAR ICIN. BU ARALAR PEK TARIF EKLEYEMIYORUM FARKINDAYSANIZ, 4 SEBEBI VAR. BIRINCISI BU ARALAR DAHA COK DENELERE YONELDIM, SIZINLEDE PAYLASTIGIM GIBI. SIMDIDE MARSHMALLOWDAN PASTA YAPTIM, ONU KOYDUM SIRAYA. DIGER SEBEBIMDE PERSEMBE GUNU BURDA YUMURTA BAYRAMI VAR 4 GUN, BU TATILDE ISVICREDEN KAYNIMLAR GELIYOR. PIMPIRIKLI VE DETAYCI OLDUGUM ICIN ONUN HAZIRLIKLARI ILE COK MESKULUM. CUMA SABAHI GELECEKLER INSALLAH. AYNI GUNUN YANI CUMA AKSAMI ANNEMLERI TURKIYEYE YOLLUYORUZ YINE 8 AYLIGINA :))))) BOS ZAMANLARIMI HEP ORDA GECIRMEYE CALISIYORUM O YUZDEN. SON SEBEBTE AYNI GUN YANI YINE CUMA GUNU BIRICIK KOCISIMIN, ESIMIN DOGUMGUNU. 32 OLACAK MASALLAH :))) SANIRIM BU YOGUNLUKTA ONA BIR HAZIRLIK YAPAMICAM, YAZIK CANIMA :(( DIGERLERI ICIN DOGUM GUNUNU BU SENE BIRAZ FEDA EDECEZ SANIRIM AMA O UZULMUYOR, ABISI ONUN CANI, ANNEMLERDE BENIM CANIM. SENEYE ACISINI CIKARTIRIZ. UFAK BIRSEY VAR AKLIMDA AMA PASTA YAPABILECEGIMI SANMIYORUM. BAKALIM BENIM ISIM HIC BELLI OLMAZ :))))))) BU YOGUN ZAMANIMDA SIZINLE COK SIK BIRSEY PAYLASAMADIGIM HALDE BILE BENI TAKIP EDIP GUZEL YORUMLAR BIRAKTIGINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM....
BU YUZDEN BURAYI BIRAKAMIYORUM ISTE, SIZI COOOOOK SEVIYORUM YA BEN !!!!

YUKARDAKI RESIMLERE GELINCE, ESIM GALATASARAY HASATASI, FANATIGI, DELISI FELAN FILAN. DOGUM GUNUNE NE YAPTIRSAM DIYE DUSUNURKEN AKLIMA BU GELDI. BEN HAZIR BIRSEYI ALIP HEDIYE VERMEYI SEVMEM KIMSEYE. ESIMEDE GENELDE GALATASARAY TEMALI BIRSEY YAPTIRIRIM. BU SEFERDE SWEATER YAPTIRDIM. PAKET COK REKEN GELINCE DAYANAMADIM VERDIM :))) BAYILDI TABIKI. ONA SARI KIRMIZI OLSUN CAMURDAN OLSUN :))) KIRMIZI RENGI HIC GIYMEZ, ASLA SEVMEZ AMA ISIN ICINE GALATASARAY BULASINCA GURURLA GIYER :))) ZAAFI VAR ISTE. UZERINDEN HIC CIKARTMIYOR :))) GULE GULE GIY BITANEM !!!!

10 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

sana kolay gelsin canım...böyle güzel telaşlar olsun yeter ki.sevgiler

Betül dedi ki...

Merhabalar.. Hollandadan yazdigini görünce bi not birakmadan geçemedim :)) Birde 66 yaziyor emailadresinde, Yozgatliyim deme tam pisti oluruz yaa :)) Leuke site, tebrik ederim. Bende araniza yeni katildim, beklerim sayfama :))

Betül dedi ki...

Un asi çorbani görünce dedim tamam Yozgatlidir kesin :)) Birde Çandirdan, ne tesadüf :)) Çandirin neresinden dicem simdi birde komsu çikiyoruz dermisim :))

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canısı o resimdeki gibi kocaman değil tabii.evimizdeki gibi herkesin numarası var,yanyana birsürü kutu..yazımda da yazdım.mektuplar elime çok geç ulaşıyor,bazen de kayboluyor.burada hiç akrabamız olmadığından uzaktaki kişilerle arkadaşlarımızla sürekli yazışıyoruz.zaten yıllık 3 lira..yoksa birşey sattığım falan yok...sevgiler:))

disal dedi ki...

canım insan eşinin neyi sevdiğini bilince hediyeside daha kolay oluyor...çok güzel düşünülmüş bir hediye..doğum günü kutlu olsun eşinin..

aşağıdaki çikolatadan resimde çok güzel gerçekten..ellerine sağlık...

alkım akyalçın dedi ki...

CANIM SANA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM BU ARDA BLOGUMDA BİR ÖDÜLÜN VAR UGRARSAN SEVİNİRİM SEVGİLER

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim bende sen gibi cok mesgulum benim annemlerde haftaya gidiyor rabbim ikimizede sabir versin su asagdaki cikolat ile yaptigin resime bayildim süpersin ya
yalniz yanlis anlamazsan sana bir sey söylemek istiyorum su yazilarini büyük harf yerine kücük harflerle yazarsan daha iyi olur canim sevgiler esininde simdiden dogum günü kutlu olsun

TAZE NANE dedi ki...

Canım sana çok kolay gelsin.
Ne zamandır ziyaretine gelemedim.
Sevgiler canım.

TAZE NANE dedi ki...

Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir.
Sönmesin muhabbetin közü.
Merhabadır dostun sözü merhaba.

sihirli eller dedi ki...

hımmmm çok yoğunsun yani bu aralar.misafirler için allah kolaylık versin.annenleride su kuş gibi uçurup kuş gibi getirsin.8 ay su gibi akıp gitsin.herkesi gönderince kutlayın doğum gününüzü canım.niye seneyi bekliyorsunuz.iyi günlerde kullansın hediyesinide.allah oğlunuzla sağlıklı sıhattli bir ömür versin ikinizede....