14 Ekim 2008 Salı

6. EVLILIK YILDONUMUZ...

NASILDA GECMIS 6 UZUUUUN YILLAR. COK DAHA UZUN EVLI OLANLARA BU COK AZ GELEBILIR AMA BENIM ICIN GERCEKTEN COK UZUN, MASALLAH. 6 SENEDIR O BENIM BENDE ONUN KAHRINI CEKIYORUZ. RABBIM NICE 16, 26, 36 VESAIRE YILLAR NASIP ETSIN, ONCE BIZE SONRA CUMLEMIZE :)) KOCISIME COK ASIGIM, ONU COK SEVIYORUM, IYIKI HAYATIMDA. RABBIM ONU BANA BAGISLASIN. BU 6 YIL ICINDE BIRDE RABBIM BIZE BIR BOCEK VERDI, KARA BOCEK :) ALLAH IKISINIDE BASIMDAN EKSIK ETMESIN, ONLARI COK SEVIYORUM. GULLERIMDE MASAMDA YERLERINI ALDILAR :) EN SEVDIGIM CICEKTIR GULLER... SON KEZ ...

SENI SEVIYORUM ASKISI...

8 yorum:

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canisi daha nice 100 senelere insallah rabbim bu mutlulugunuzu
bozmasin insallah ömür boyu
su sizin gecede cok sahane olmus ya candira nereye bagli bizim oranin oyunlari gibi oynuyorlar ayni
birde ne soracagim bu ideolari nasil ekliyorsun yardim edermisin ? sevgiler öptüm

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

AMAN AMAN MAŞALLAH KIRKBİRKERE MAŞALLAH CANIM DAHA NİCE YILLARI BERABER GECİRİRSİNİZ İNŞ. EVLİLİK ÇOK ZOR KURULAN BİR KURUM BALIM BU DEVİRDE ARTIK BAŞARAMIYORLAR BUNU,
RABBİM HERGÜNÜNÜZÜ MUTLU GECİRMEYİ NASİP ETSİN ALLAHA EMANET OL TATLIM

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

TATLIM 28 EV SAHİBESİ OLMAK İSTERMİSİN BU KONUDA BANA BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM

ASLI KILIÇ dedi ki...

Evlilik yıldönümünüzü kutluyorum şeker bir ömür boyu mutlu olun inşallah..

sihirli eller dedi ki...

allah huzurlu sağlıklı sevgi saygı dola bir ömür yaşatsın size.çok mutlu olun çokkkkkk....

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

maşallah canım.tebrik ederim..ben 18 yılı devirdim.aslında yıllar su gibi akıp geçiyor.allah daha nice yıldönümleri nasip etsin sevgiler

Havva dedi ki...

Rabbim mutluluğunuzu bi ömür daim etsin inşallah (amin)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

balım nasılsın hayırlı gunler sanırım kutlamıştım bendemi seni
ama yorum göremedim kız yoksa kutlamadımmı allaha emanet ol ve daha nice yıllara inş diyorum