13 Nisan 2008 Pazar

SICAK SICAGINA DOGUMGUNU SOFRAMIZ...

BAZILARINIZIN BILDIGI GIBI PERSEMBE 10 NISAN ESIMIN DOGUMGUNUYDU, FAKAT BIZ AILE ICINDE BUGUN KUTLADIK. ASLINDA ILK DEFA KUTLUYORUZ. ESIM HER BIRININ DOGUMGUNUNDE “ BANA HIC DOGUMGUNU KUTLAMADINIZ “ DERDI. BIZDE ARAMIZDA ANLASIP SUPRIZ BIR DOGUMGUNU KUTLAMAK ISTEDIK. AMA YARI YOLDA SUPRIZ BOZULDU. NEDENMI? TABIKI BEN HAZIRLIKLARA 2 GUN ONCE BASLAYINCA BU HUMMALI CALISMANIN NEDENINI SORDU. BENDE TABIKI DAYANAMADIM SOYLEDIM. NEYSE LAFI FAZLA UZATMAYIM. OKUMASI SINIR OLUYOR. J DOGUMGUNU TEMAMIZ ESIMIN HAYATINDA BUYUK BIR ONEM TASIYAN GALATASARAYDI… BENDE KOYU BIR FENERBAHCELI OLARAK ONUN COK HOSUNA GIDECEGINI DUSUNUP BU TEMAYI KULLANDIM, NEDE OLSA FENERBAHCE TARAFTARI COK CENTILMENDIR… NEYSE, PASTA . KURABIYE, KIYAFET DERKEN OLDUK BIR GUNLUGUNE CIMBOMLU…
AKSAM USTU BITTI KUTLAMA VE BEN HEMEN BUGUNKU BASKIYA YETISTIRDIM :))) FAKAT KARGASADAN MASANIN ELLENMEMIS HALINI CEKMEYI UNUTMUSUN :((


MASADA NELERMI VARDI? ISTE BUNLAR…


HAMURUNUN TARIFINI SUREKLI TAKIP ETTIGIM UFUKMUTKAFTA'DAN ALDIGIM, SUSLEMESINIDE BENIM YAPTIGIM, CIMBOM YAZILI YILDIZ KURABIYELER...


YINE AYNI HAMURDAN YAPTIGIM FAKAT DAIRE OLARAK KESIP SUSLEDIGIM GALATASARAY KURABIYELERI...


TARIFLERINI COK BEGENDIGIM PORTAKAL AGACI , YANI HATICE HANIMDAN ALDIGIM MINIK ALMAN PASTALARI...



ALMAN PASTALARININ HAMURUNDAN ARTA KALANINDAN YAPTIGIM ZEYTIN EZMELI PASKALYA COREGI...


SEVGILI PAPATYA68 'DEN ALDIGIM TAHINLI KURABIYELER...



KENDI ELLERIMDEN ORTAYA CIKAN NOHUT SALATASI...


FARKLI BIZ LEZZET, PATATES HAMURUNDAN BOREKCIKLER...
BUDA BENIM ELLERIMDEN CIKAN SU BOREGI, SERVISE SUNULMUS OLAN HALININ RESMINI SILMISIM GALIBA BULAMADIM, KUSURA BAKMAYIN, BUNUNLA ISEDE EDIN :)))


VEEE... ZUHAL YALCININ KARNAVALINDA GEZINIRKEN GORUNTUSUNE BAYILIP AKLIMA KAZIDIGIM SAHANE KISIR...

TABIKI BIRDE YUKARIDA GORMUS OLDUGUNUZ SAHANE GS PASTAMIZ VARDI MENUDE. ESIM PASTAYA VE KURABIYELERE BAYILDI NEDE OLDA GALATASARAY....


YAPTIKLARIMIN TARIFLERINI BU HAFTA ICERISINDE VERMEYE CALISACAGIM, AMA HERGUN BIRTANE ANCAK VEREBILIRIM. MALUM CALISIYORUM. FIRSATTAN ISTIFADE EDIP DENEMELERE COK ACIK OLDUGUMDAN TAKIP ETTIGIM ARKADASLARIMINDA TARIFLERINI DENEYDEN GECIRDIM. HAKIKATTEN COK GUZEL OLDU HEPSI. ARKADASLARIMIN ELLERINE YUREKLERINE SAGLIK...BIZ COK EGLENDIK COK YEDIK VE COK YORULDUM ! YORULDUM DIYORUM CUNKU BUTUN IS BANA KALDI CUNKU. NEYSE DEGDI SONUCTA. ESIME UZUN SAGLIKLI BIR OMUS DILIYORUM BIZIMLE BIRLIKTE…

6 yorum:

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Selam canım,
Masa şahane:)) eşine de sağlıklı uzun ve sizlerle birlikte geçireceği bir ömür dilerim...sevgilerimle iyi pazarlar:)

sefertasi.blogcu.com

karakazan dedi ki...

Merhabalar,sayfaniza Fulyadan geldim.Masadakilerin hepsi birbirinden güzel ellerinize saglik.Tahinli kurabiyeyi cok begendim ben.Esine de uzun ve hayirli yaslar diliyorum ayrica oglunuz cok tatli Allah bagislasin.
Görüsmek üzere,selamlar.

Serap.

antepası dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel olmuş hepsi.Yönlenndirmelerinde çok başarılı oradaki tarifleride bir güzel inceledim.

kizilciksurubu dedi ki...

Dogum günü icin hazirladigin hersey harika görünüyor,ellerine saglik.Esinin de dogum günü kutlu olsun.

yildiz dedi ki...

Capankiziiiii,bu ne güzel bir sofradir böyle?Agzimizin suyu akti,
sofranizdan bereket evinizden huzur eksik olmasin...
Sevgiyle ve dostca kal.

bereketsofrası dedi ki...

merhablar canım harika süper muhteşem bir sofra ellerine kollarına gönlüne saglık sevgiler ..