11 Nisan 2008 Cuma

.....IYIKI DOGDUN ASKISI......

10 NISAN YANI DUN ESIMIN DOGUMGUNUYDU. YOGUNLUKTAN DUN BU YAZIYI EKLEYEMEDIM. BUGUNE KALDI. ESIMIN IS ARKADASLARI ILLAKI PASTA ISTEYINCE BENDE ISTEN GELIR GELMEZ KOLLARI SIVADIM. ASLINDA BIZ PAZAR GUNU KUTALYACAGIZ FAKAT ISE ELI BOS GITMEK ISTEMEDI. BENDE UZUN ZAMAN ONCE ALMANYADA AKRABAMIZDAN ALDIGIM BIR PASTA TARIFINI YAPMAK ISTEDIM. SONUC : ARKADASLARI COK BEGENMISLER, NERDEN ALDIN DIYE SORMUSLAR, ESIMDE BIZIM HANIM YAPTI DEYINCE COK SASIRMISLAR, INANAMAMISLAR, EH HOLLANDALILAR NE ANLAR BU ISLERDEN :))) NEYSE ESIME UZUN VE SAGLIKLI BIR OMUR DILIYORUM, IYI HAYATIMDASIN, IYIKI DOGMUSUN...
MALZEMELER :

KEKI ICIN :
5 YUMURTA
11 KASIK TOZ SEKER
11 KASIK UN
1 PAKET KABARTMA TOZU

KREMASI ICIN :
2 PAKET KREMA
2 PAKET KREMA SERTLESTIRICI

PUDDINGI ICIN :
1 LITRE PORTAKAL SUYU
7 KASIK SEKER
1 PAKET VANILYA SEKERI
2 PAKET PUDDING TOZU


UZERINE :
SADE DORTKOSE BISKUVI
1 PAKET ERITMELIK CIKOLATA

YAPILISI :

YUMURTA VE SEKERI MIKSERLE KOPURT. UNU VE KABARTMA TOZUNU KAT,CIRP VE YAGLANMIS DORTKOSE FIRIN TEPSISINE DOK VE ONCEDEN ISITILMIS 175 DERECELIK FIRINDA YAKLASIK 15 DAKIKA PISIR. PUDDING ICIN BUTUN MALZEMELERI KAT, PISIR VE SOGMAYA BIRAK. PUDDING ICIN PORTAKAL SUYUNU ARZUYA GORE BASKA MEYVE SUYU ILE DEGISTIREBILIRSINIZ.BU ARADA KREMAYI SERTLESTIRICI ILE CIRP VE BUZDOLABINDA BEKLET. DAHA SONRA SOGMUS OLAN KEKIN UZERINE SOGUK PUDDINGI DOK.ONUN UZERINE KREMAYI DOK. KREMANIN UZERINE BISKUVILERI DIZ. SON OLARAKTA CIKOLATAYI ERIT VE UZERINE KAPLA. BISKUVILERIN BUYUKLUGUNDE DILIMLEYEBILIYORSUN PASTAYI. ARALARINDAN BICAKLA KESEBILIRSIN. BEN CIKOLATA DONMADAN UZERLERINE DEGISIK SEKILDE SUS VERDIM. SOGUK OLARAK SERVIS YAPIN.

9 yorum:

sihirli eller dedi ki...

can�mmm sana u�ramadan ge�emedim.
allah�m nice mutlu ya�lar ya�ats�n size.
hamarat k�z�m beni ben hep diyorum �ok ba�ar�l�s�n ma�allah .
evi yerle�tiriyorum i�te.az�c�k i�im kald�.�ok �p�yorum senide d�nyalar g�z�li o�lu�uda.
resm,n, de�i�tirmi�sin �ok tatl� ma�allah allah ba�las�n.

Güldenceninmutfagi dedi ki...

YINE DÖKTÜRMÜS BENIM ARKADASIM HEMDE NE DÖKTÜRME.ELLERINE SAGLIK.NEFIS OLMUS PASTAN.HEMDE DILIM DILIM COK PRATIK.
CANISI GÜZEL BIR HAFTASONU TATILI DILIYORUM,SEVGILER BENDEN:)))

yildiz dedi ki...

Canimmm,bu güzel pasta icin ellerine saglik.
Esine uzun ve saglikli yillar gecirmesini diliyorum tabii seninle beraber..
Güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler....

antepası dedi ki...

Eşinin doğum günü kutlu olsun.Nice mutlu senelere tabiki senve çocuğunuzla.Ellerine sağlık.Pasta süper olmuş.

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMA GÜZEL BIR HAFTA SONU TATILI DILIYORUM,OHHHH HEMDE SEKER TADINDA.
SEVGILERRRRRR:))))

antepası dedi ki...

Canım banneri ben yapmadım sağolsun Yaren yapmış.Onun için nasıl yapıldığını bilmiyorum.Ama öbür sorun için eklemek istediğin kişi mesela bensem yazı hazırladığının sayfanın üst çubuğunda T harfi ve renk skalasının yanında dünyayabenzeye bir yuvarlak var.İlk önce sağ tuşla benim ismimi karalıyorsun, dünya gibi olan yuvarlağa tıklıyorsun önüne URL:http:// yazan bir boşluk çıkacak o boşluğa benim linkimi ekleyip tamam diyorsun.Zaten hemen yazının rengi değişecek.Canım anlamadığın bir yer varsa yine sorabilirsin.

ngr - (Nigâr) dedi ki...

DUYURU

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://ngr.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

(Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Nigâr
Site adı: http://ngr.blogcu.com
Tarifim: Kral Tacı
Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

SELAM VE SEVGİLERİMLE…
NİGÂR

nigar dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://ngr.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

(Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Nigâr
Site adı: http://ngr.blogcu.com
Tarifim: Kral Tacı
Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

SELAM VE SEVGİLERİMLE…
NİGÂR

yesildomates dedi ki...

canım eşine sağlıklı uzun yıllar dilerim...
pasta çok değişik olmuş..
ellerine sağlık..
öpüyorum..
iyi pazarlar diliyorum...