14 Nisan 2008 Pazartesi

GALATASARAY PASTASI...DOGUMGUNU SOFRAMIZDAN...

ESIME DOGUMGUNUNDE SUPRIZ YAPMAK ICIN UZUN ZAMANDIR AKLIMDA GALATASARAY PASTASI VARDI. GUN GELIP CATINCA BENIMDE HEVESIM DAHADA KABARDI. KOLLARI SIVADIM VE PASTASINI BUYUK BIR ZEVKLE VE HEYECANLA YAPTIM. INANILMAZ COK BEGENDI. ISIN ICINDE GALATASARAY OLUNCA…NEYSE, SEVINDIGINE SEVINDIM. EMEKLERIM BOSA GITMEDI EN AZINDAN. SIMDI SIZE NASIL YAPTIGIMI RESIMLI DETAYLI ANLATAYIM…

MALZEMELER :

PANDISPANYA ICIN :
BIR TIK OTEDE…

ARASINA :

200 GRAM KREMA
1 PAKET KREMA SERTLESTIRICI
YARIM CAY BARDAGI PUDRA SEKERI
1 KONSERVE ANANAS

SUSLEMEK ICIN :

SEKERHAMURU
GIDA BOYALARI
GIDA TUTKALI
KUCUK YILDIZ KALIBI
KAGIT, KALEM

YAPILISI :

PANDISPANYAMIZI BURDA YAZILI OLDUGU SEKILDE PISIRIP TAMEMEN SOGMASINI SAGLIYORUZ. BEN IKI KATA KESTIM PANDISPANYAYI. KREMASINI MIKSERLE CIRPIP SERTLESMESI ICIN DOLABA KOYDUM. KATIN UZERINE KREMAYI SURUP UZERINE ANANAS DILIMLERI YERLESTIRDIM. IKINCI KATI KAPATIP BEYAZ SEKERHAMURUNU ACIP UZERINI TAMAMEN KAPLADIM. KIRMIZI VE SARI SEKER HAMURUNDAN UZUN SERITLER YAPIP DOLADIM VE PASTANIN ALT KISMINA DOLADIM. KAGITA KALEMLE BUYUK G ILE S HARFI CIZIP KESTIM. G HARFINI KIRMIZI SEKERHAMURUNUN ACIP UZERINE KOYDUM VE BICAKLA KESTIM.S HARFINI ISE AYNI SEKILDE SARI SEKERHAMURUYLA YAPTIM. ONSE S HARFINI SONRA G HARFINI GIDA TUTKALI ILE PASTANIN UZERINE YAPISTIRDIM. SARI HAMURDAN 3 KUCUK YILDIZ KESIP PASTANIN YAN UST TARAFINA YAPISTIRDIM. KIRMIZI HAMURDAN 31 SAYISINI KESIP DIGER TARAFA YAPISTIRDIM. MALUM ESIM 31 YASINA BASTI. SARI SEKERHAMURUNDAN 4 TANE DAHA YILDIZ KESIP PASTANIN KENARLARINA YAPISTIRDIM. BU ISLEMIM SONUNDA PASTAM SUNUMA HAZIR HALE GELDI…

4 yorum:

Grogal dedi ki...

See Please Here

Adsız dedi ki...

merhaba canim ellerine saglik cok sik bir pasta olmus,bende epeydir esimin dogum gunu icin boyle bir pasta dusunuyordum.Ama esim ve ben seker hamurunu sevmedigimiz icin sade yapacagim.Gida boyasiyla renklendirecegim kismet olursa.bende vlaardingende kaliyorum hemde KAYSERI liyim bi yerde hemsehri sayiliriz tanismak isterim.kolay gelsin.http://www.hilalinmutfagi.blogcu.com banada beklerim:0)

disal dedi ki...

canım öncelikle eşinin doğum günü kutlu olsun.....

pastan gerçekten nefis görünüyor...ellerine sağlık.....

sobemi yazdım..geç oldu ama en sonunda yazdım canım....

öpüyorum seni...

papatya68 dedi ki...

selam canım ellerine sağlık pastan nefis olmuş bizde ailece GSliyiz bayıldım eşine,o yakışıklı minik prensine ve sana mutlu bir ömür diliyorum kardeşim kurabiyemi yapmışsın teşekkürler umarım beğenmişsinizdir sevgiler her zaman beklerim