16 Şubat 2008 Cumartesi

SEVGILILER GUNU SOFRASI...

14 SUBAT SEVGILILER GUNUNDE ESIME BIRDE SUPRIZ BIR SOFRA HAZIRLADIM.BU SOFRAMIDA SEVGILI http://kusunmutfagi.blogspot.com/ ARKADASIMIN DUZENLEDIGI ASIK EDEN TARIFLER ETKINLIGINDE HERKEZLE PAYLASMAK ISTIYORUM.
ESIM BU ARALAR MESAI YAPTIGINDAN YINE GEC GELDI EVE. MALUMUNUZ BENDE CALISIYORUM AMA ESIM MESAIDE OLDUGU ICIN AZ DA OLSA ATISTIRMALIK BIRSEYLER HAZIRLADIM. AMA ELBETTEKI BIR OZELLIGI VARDI YIYECEKLERIN, KALPLI KALIPLARIMLA BAKIN NELER HAZIRLADIM...

MINIK KALP KALIBIMLA BEYAZ PEYNIR, KASAR PEYNIR VE KORNISON TURSU ...BUYUK KALP KALIBIMLA SALAMLI KANEPE ...YINE AYNI KAIBIMLA RECELLI KANEPE ...VE SON OLARAKTA IS SEBEBIYLE KENDIMIN YAPAMADIGI AMA HAZIR ALIP UZERINE SEKERHAMURUNDAN KALP VE UZERINE ISMIMIZI BASTIGIM ELMALI VE UZUMLU BOHCALAR ...BUDA SOFRAMIZIN YAKIN PLANI...

COK GUZEL BIR GUN GECIRDIK. UMARIM SIZINDE GUNUNUZ COK GUZEL GECMISTIR...

Hiç yorum yok: