14 Şubat 2008 Perşembe

14 SUBAT....

BILINDIGI GIBI 14 SUBAT TUM DUNYADA SEVGILILER GUNU OLARAK KUTLANIR. BIZDE UFAK BIRSEY ALIP BIRBIRIMIZE HEDIYE EDERIZ GENELDE. BUGUN ISTEN EVE GELDIGIMDE MASADA YUKARDAKI MANZARA ILE KARSILASTIM. COK HOSUMA GITTI TABIKI. ESIM EN SEVDIGIM KIRMIZI GULLERDEN OLUSAN BUYUK BIR BUKET VEDE UCUNDA MINIK BIR MELEK OLAN BIR KOLYE ALMIS. BITANEM, IYIKI VARSIN, TESEKKUR EDERIM... KOLYEYI YAKINDAN CEKTIM FAKAT TAM NET CIKMADI, AMA DEDIGIM GIBI UCUNDA MAVI ELBISELI BIR MELEK VAR...

BENDE ESIME BIR HEDIYE ALDIM TABIKI FAKAT COK OZEL BIRSEY OLDUGUNDAN MALESEF YAYINLAYAMIYORUM. AYNI ZAMANDA NE OLDUGUNUDA ACIKLAYAMIYORUM. GERCEKTEN COK OZEL OLMASAYDI SOYLERDIM AMA OLMAZ... ANLAYIN LUTFEN... AMA COK HOS VE FARKLI BIR HEDIYE, BUNU SOYLEYEBILIRIM...BIRDE INTENETTEN COK HOS BIR KART YAPTIRDIM. KENDI RESMIMIZ VE KENDI YAZDIGIM BIR NOT VAR UZERINDE. ONU YAYINLAMAMDA SAKINCA YOK :)

NEYSE... BUTUN SEVENLERIN VE SEVILENLERIN SEVGILILER GUNUNU KUTLUYORUM, UMARIM COK GUZEL BIR GUN GECIRIRSINIZ... SEVDIKLERINIZIN KIYMETINI BILIN, UC GUNLUK DUNYADA KIMSEYI KIRMAYA DEGMEZ, YARINA CIKACAGIMIZ MECHUL. SEVGINIZI SEVDIGINIZLE DOYA DOYA PAYLASIN...

SENI SEVIYORUM ASKISI..........

6 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Çapankuzummm,
Sevgililer gününüz kutlu olsun..Bir ömür mutlu olun inşallah..
Öpüyorumm..

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIM ALLAH MUTLULUGUNUZU HER DAIM SÜREKLI KILSIN:)
SEVGILILER GÜNÜN KUTLU OLSUN.
IYI GECELER.

Ilker Erdem dedi ki...

Senin de sevgililer gunun kutlu olsun canim.

Kevser dedi ki...

Canim,
bende senin sevgililer gününü kutluyorum.

Valla esin harika düsünmüs, hem cicek hemde özel bir hediye almis, senin adina cok sevindim. Is sebebiyle hediye isi bana düstü bu sene, saglik olsun diyelim.

Yeter ki gönüller bir olsun dimi ama?

Selam ve sevgilerimle..

sihirli eller dedi ki...

her gününüz çok mutlu geçsin çok sevgi dolu geçsinçher gün sevgi günü çünkü...

kizilciksurubu dedi ki...

Ne kadar düsünceli bir esin varmis,mutlulugunuz ömür boyu sürer insallah.Sevgiler.